با مرکز مدیکال ولنس (medicalwellness) اندونزی آشنا شوید!

یکی از اصول اصلی مدیکال ولنس اندونزی مراقبت های پیشگیرانه است. این بدان معناست که پزشکان سلامتی بر پیشگیری از بیماری قبل از وقوع تمرکز می‌کنند، نه فقط به درمان آن پس از وقوع. این امر از طریق ترکیبی از تغییرات سبک زندگی، مانند تغذیه سالم، ورزش منظم، مدیریت استرس و معاینات منظم به دست می آید. 

به گزارش گروه بین الملل مدیتوریست، وب سایت مدیکال ولنس بستری برای افزایش درک سلامتی پزشکی و چشم انداز کسب و کار در اندونزی است. در این وب سایت، اطلاعات مختلفی در مورد سلامتی پزشکی، مقالات، همکاری های بالقوه و فعالیت های مختلف انجام شده توسط تیم خواهید یافت.
Medicalwellness-indonesia.net/ 
یکی از وب‌سایت‌های متعلق به بخش مدیریت بیمارستان، مرکز سیاست‌گذاری و مدیریت سلامت (PKMK)، FK-KMK UGM است که هدف آن افزایش درک سلامتی پزشکی و چشم‌اندازهای تجاری در اندونزی و همچنین تسهیل ارائه دهندگان خدمات سلامت و خدمات تناسب اندام که می خواهند خدمات سلامتی پزشکی را توسعه دهند. در این وب سایت، اطلاعات مختلفی در مورد سلامتی پزشکی، مقالات، همکاری های بالقوه و فعالیت های مختلف انجام شده توسط تیم خواهید یافت.

مدیکال ولنس اندونزی یک روند رو به رشد در دنیای سلامت است. این سرویس ترکیبی از تشخیص پزشکی و سلامت درمانی است، بنابراین نیاز به توجیه پزشکی دارد و متناسب با نیازهای فردی است. مدیکال ولنس برای افرادی که دارای عوامل خطر هستند یا از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند، مانند بیماری ستون فقرات، روماتیسم، قلب و عروق خونی، دیابت، فشار خون بالا، اضافه وزن یا تحت استرس، ایده‌آل است.
هدف مدیکال ولنس اندونزی کمک به افراد برای دستیابی به سلامت و رفاه مطلوب با پرداختن به علل زمینه‌ای بیماری است، نه فقط درمان علائم. از طریق یک رویکرد کل نگر که شامل سلامت جسمی، روانی، عاطفی و معنوی می شود، تشخیص می دهد که بدن، ذهن و روح به هم مرتبط هستند و عدم تعادل در یک زمینه می تواند بر سایر حوزه ها تأثیر بگذارد. بنابراین، سلامتی پزشکی به دنبال پرداختن به تمام جنبه های سلامت فرد است، نه فقط علائم فیزیکی.
یکی از اصول اصلی مدیکال ولنس اندونزی مراقبت های پیشگیرانه است. این بدان معناست که پزشکان سلامتی بر پیشگیری از بیماری قبل از وقوع تمرکز می‌کنند، نه فقط به درمان آن پس از وقوع. این امر از طریق ترکیبی از تغییرات سبک زندگی، مانند تغذیه سالم، ورزش منظم، مدیریت استرس و معاینات منظم به دست می آید. 
یکی دیگر از جنبه های مهم سلامت پزشکی استفاده از درمان های جایگزین است. این می تواند شامل اعمالی مانند طب سوزنی، ماساژ، مدیتیشن، یوگا و داروهای گیاهی باشد. این درمان اغلب همراه با درمان طب سنتی برای ارائه رویکردی جامع تر به سلامت و تندرستی استفاده می شود.
سلامتی پزشکی همچنین اهمیت سلامت روانی و عاطفی را در بهزیستی کلی تشخیص می دهد. پزشکان می توانند از تکنیک هایی مانند درمان شناختی رفتاری، کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی، و سایر اشکال روان درمانی برای کمک به بیماران برای غلبه بر مشکلاتی مانند اضطراب، افسردگی و استرس استفاده کنند.
علاوه بر مراقبت‌های پیشگیرانه و درمان‌های جایگزین، سلامت پزشکی می‌تواند شامل مشاوره تغذیه، مدیریت وزن و سایر مداخلات سبک زندگی نیز باشد. این می تواند به بیماران کمک کند تا با پرداختن به مشکلات اساسی مانند رژیم غذایی نامناسب، ورزش نکردن و عادات ناسالم، به سلامتی مطلوب دست یابند.
به طور کلی، سلامتی پزشکی یک رویکرد امیدوارکننده برای سلامتی است که اهمیت مراقبت های کل نگر و پیشگیرانه را تشخیص می دهد. با پرداختن به تمام جنبه‌های سلامت یک فرد، پزشکان سلامت می‌توانند به بیماران کمک کنند تا به سلامت و رفاه مطلوب دست یابند و زندگی شادتر و سالم‌تری داشته باشند.

گفتنی است که وبینار با عنوان *تقویت ارزش افزوده مقاصد گردشگری جامعه محور و ترویج فرهنگ در مفهوم گردشگری سلامتی پزشکی در دهکده های گردشگری در منطقه کلاتن ریجنسی* در تاریخ 6 فوریه 2024 با موفقیت برگزار شد.

این وبینار با حضور 182 بیننده حضوری و 240 بیننده استریم یوتیوب برگزار شد

می‌توانید *مواد، گزارش‌ها و ضبط‌های ویدئویی فعالیت*ها را با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید:

https://medicalwellness-indonesia.net/2024/02/07/reportase-webinar-penguatan-nilai-tambah-destinasi-pariwisata-berbasis-komunitas-pemajuan-kebudayaan-dalam-konsep-medical-wellness-tourism-pada-desa-wisata-di-kabupaten-klaten/

اخبار مرتبط