استقرار ۲۷۱ دستگاه آمبولانس و ۱۰ بیمارستان صحرایی در مرزها در اربعین حسینی/کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد

مدیتوریست: رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی، از استقرار ۲۷۱ دستگاه آمبولانس و ۱۰ بیمارستان صحرایی در مرزها جهت ارایه خدمات زائران حسینی خبر داد./آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور به مرزهای غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش مدیتوریست به نقل از ایسنا، دکتر جعفر میعادفر در آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور به مرزهای غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران که صبح امروز (پنجشنبه) ۱۸ مرداد در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم در موضوع اربعین حسینی فعالیت های موثر و ماندگار همراه با زیرساخت های مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران صورت گرفت.

وی افزود: ساخت مراکز بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی با تمامی امکانات و تجهیزات لازم در مناطق صفر مرزی را می توان از اقدامات موثر در ارائه خدمات مناسب به زائران بر شمرد.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در سالهای گذشته به دلیل ضعف امکانات، زائران با گرمازدگی مواجه می شدند، گفت: خوشبختانه با احداث مراکز بهداشتی و درمانی، امیدواریم دیگر شاهد گرمازدگی زائران در مرز ها نباشیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، میعادفر همچنین بیان داشت: ۲۷۱ دستگاه آمبولانس، ۴۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۴ دستگاه موتورلانس، ۱۴ فروند بالگرد، ۲ فروند هواپیما، ۵ واحد تعمیرگاه سیار، ۴ واحد سامانه ارتباطی، ۴ واحد آزمایشگاه سیار و ۱۰ بیمارستان صحرایی موقت در نقاط مرزی مستقر می شوند.

کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد

به گزارش مدیتوریست به نقل از ایسنا، صبح امروز (پنجشنبه) ۱۸ مرداد، کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور با بدرقه وزیر بهداشت عازم مرزهای غربی کشور جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار حرم سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع) شدند.

در این آیین که در سازمان اورژانس کشور برگزار شد، دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور، دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و همچنین مدیران سازمان اورژانس کشور حضور داشتند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این مراسم رژه موتورلانس ها، آمبولانس ها و دیگر تجهیزات خودرویی که در مرزها و پایگاه های اورژانس جاده ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) حضور خواهند داشت نیز برگزار شد.

انتهای پیام

اخبار مرتبط