«دوره جامع آموزشی فریلنسری در گردشگری»به همت فاخربوم و حمایت دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود

مدیتوریست: موضوع تحولات دیجیتال، هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی تاثیر قابل توجهی بر بازار سفر و گردشگری نیز ایجاد نموده اند، فریلنسری یا آزادکاری به یک هنر تبدیل شده است. هنری که می‌تواند زندگی متخصصین این حوزه را متحول کند.

با هدف ترویج فرهنگ فریلنسری در گردشگری؛
اولین دوره جامع آموزشی فریلنسری در گردشگری برگزار می شود.

به گزارش مدیتوریست به نقل از دانانیوز، شتابدهنده فاخربوم دانشگاه علم و فرهنگ با هدف گسترش اشتغال جوانان فارغ التحصیل رشته های گردشگری، هتلداری و سایر رشته های مرتبط با همکاری مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ و حمایت بنیاد توسعه کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ اقدام به برنامه ریزی و برگزاری اولین دوره جامع آموزشی «فریلنسری در گردشگری» بصورت آنلاین و حضوری با محوریت گردشگری در عصر دیجیتال در تاریخ ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ نموده است.
دکتر فرناز نیک خواه مدیرعامل شتابدهنده فاخربوم که از اساتید دوره نیز می باشد در گفتگو با دانانیوز با اشاره به این موضوع که دنیای جدیدی از فرصت‌ های شغلی در صنعت گردشگری با توجه به تحولات دیجیتال رخ داده در بازار سفر و گردشگری پیش روی فریلنسرها یا آزادکاران است گفت : با همکاری مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ این دوره برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه در دنیای امروز، موضوع تحولات دیجیتال، هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی تاثیر قابل توجهی بر بازار سفر و گردشگری نیز ایجاد نموده اند، فریلنسری یا آزادکاری به یک هنر تبدیل شده است. هنری که می‌تواند زندگی متخصصین این حوزه را متحول کند و اساتید این دوره ضمن بررسی تحولات دیجیتال صنعت گردشگری بهترین زمینه های فریلنسری را با شرکت کنندگان به اشتراک می‌گذارند و برنامه ای جامع در جهت توانمندسازی شغلی آزادکاران یا فریلنسرهای گردشگری ارائه می گردد.
نیک خواه با بیان این موضوع که یک متخصص آزادکار یا فریلنسر بدون محدودیت زمانی و مکانی و بکارگیری استعدادها و مهارت‌ های خود می تواند می تواند در صنعت گردشگری ایفای نقش و درآمدزایی کند خاطر نشان کرد : نوآوری و خلاقیت در صنعت گردشگری و توسعه فردی مهم ترین موضوعی است که در دوره اول فریلنسری در گردشگری تلاش می کنیم به شرکت کنندگان ارائه کنیم و شرکت کنندگان در این دوره می توانند پس از پایان دوره از فرصت ۶ ماهه جهت منتورینگ شغلی بهره مند و درآمدهای قابل توجهی را در بازار سفر و گردشگری کسب کنند.
نیک خواه در پایان با تشکر از حمایت های بنیاد توسعه کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ گفت : به کلیه شرکت کنندگان در این دوره مدرک عالی مهارتی اعطا می گردد و در تلاش هستیم با ایجاد اکوسیستم فریلنسری در گردشگری گامی موثر در جهت اعتلای ظرفیت ها و جایگاه گردشگری داخلی و خارجی کشور برداریم.
عموم علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند از طریق https://evnd.co/bEEz1 یا شماره تماس ۰۹۱۷۷۹۹۶۳۳۷ جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره اقدام نمایند.

اخبار مرتبط